Monday, March 26, 2012

special dedication to my bff, TENGKU AISYAH ^^

today, on 27th March 2012, I wanna make a very very n very special wish to my S A H A B A T , dear Tengku Aisyah Binti Tengku Yusuf. 

S A Y A M, d cni aku ade W I S H  L I S T for you okeh ! :P

pertama ! semoge mu suke dgn dedication aku nih oke. walaupun xseberape, tp aku wat ngn seikhlas aty aku n aku bwat nih special tuk mu. sayam mu ketat ketat~ HIHIHI  :')
kedua ! semoge mu akan jadi sahabat aku dunia n akhirat. n tengs jugak sebab selame nih sudi stay wif me time suka n duka. love u fren !!! 
ketiga ! semoge mu akan selalu diiringi kebahagiaan dalam perjalanan idop mu. dalam ape aje yang mu bwat.
keempat !
semoge mu akan jumpe jodoh yang tepat, n yang akan selalu bwat mu bahagie. *kalo mu bahagie, aku pown bahagie fren :)
kelima !
semoge dipanjangkan umo n dimura kan rezeki selaluuu. T_T
keenam !
mu kene engat. dalam ape keadaan skaly pown, aku always ade tuk mu share something ngn aku. whether suka or duka. aku akan sentiase jadi pendengar yang setia. heheh :P

>>>> yunk, kalo nak diikotkan banyak lagi aku nak mbebel kat cni tapi xperlu lah panjang panjang sangat kowt. bia ringkas janji padat. kan? hahah. n janji mu dapat ape yang aku cuba sampaikan. ^^

I LOVE YOU SO MUCH fren. u will always be my BFF. no one can replace u in my life. u r the bestest among the best! yeah! terrrrlalu banyak kenangan kite bersama. tengs fren ! heee (:
~ gamba hiasan ~
sehaty sejiwa okay! :P
juz like sibling! (: :)
LOVE her damn much !
sahabat sejaty
echah & teha forever
sayang ! happy bufday to u, happy bufday to u, happy bufday to ECHAH. happy bufday to uuuuuuuuuu! :) mmmmuuahhhhxxxxx!
lots of luv from ur sahabat, TEHA FATIHAH

No comments:

Post a Comment